Oferty pracy - wrzesień 2020

Abema Systemy Prezentacyjne działa na rynku sprzętu audiowizualnego od 2001 roku. Specjalizujemy się w kompleksowym przygotowywaniu i realizacji projektów audiowizualnych  zlecanych przez instytucje publiczne, podmioty gospodarcze, a także przez prywatnych inwestorów. 

Aktualnie z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy pracowników na stanowiska:

1. INSTALATOR SYSTEMÓW AV

2. SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH

Abema Systemy Prezentacyjne działa na rynku sprzętu audiowizualnego od 2001 roku. Specjalizujemy się w kompleksowym przygotowywaniu i realizacji projektów audiowizualnych  zlecanych przez instytucje publiczne, podmioty gospodarcze, a także przez prywatnych inwestorów. 

Aktualnie z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy pracowników na stanowiska:

1. INSTALATOR SYSTEMÓW AV

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Wdrażanie i instalowanie systemów audiowizualnych,
  • Montaż okablowania,
  • Konfiguracja urządzeń,
  • Kontrola powykonawcza,
  • Prace serwisowe,
  • Drobne prace budowlane,
  • Wsparcie projektowe. 

Wymagania:

  • Uprawnienia SEP do 1KV
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Zainteresowania tematyką nowych technologii i podstawowa znajomość branży audio-video,
  • kreatywność, silna motywacja do pracy i umiejętności działania pod presją czasu,
  • zdolność szybkiego uczenia się i chęć ciągłego poszerzenia wiedzy,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność oraz komunikatywność,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży AV będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wyrobionej renomie na rynku,
  • Atrakcyjne warunki pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji – uczestnictwo w szkoleniach branżowych wewnętrznych i dedykowanych,
  • Dostęp do najnowszych technologii AV,
  • Udział w realizacji ambitnych projektów.

2. Specjalista ds. Handlowych

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Bezpośredni kontakt z aktualnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,
  • Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i przygotowywanie ofert,
  • Nadzór nad prowadzonymi projektami,
  • Aktualizacja ofert w sieci.

 Wymagania:

  • Zainteresowania tematyką nowych technologii i podstawowa znajomość branży audio-video
  • Kreatywność, silna motywacja do pracy i umiejętności działania pod presją czasu,
  • Zdolność szybkiego uczenia się i chęć ciągłego poszerzenia wiedzy,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz komunikatywność,
  • Znajomość jęz. angielskiego, prawo jazdy kat. B,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży AV będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wyrobionej renomie na rynku,
  • Atrakcyjne warunki pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji – uczestnictwo w szkoleniach branżowych wewnętrznych i dedykowanych,
  • Dostęp do najnowszych technologii AV,
  • Udział w realizacji ambitnych projektów.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem, oraz listu motywacyjnego na adres: a.kusek@abemaav.pl

 

z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".